Wednesday, November 26, 2008

Tag dr jauh..

Salam oll,

Saya kena tag dr adik yg comei lote ni..dr jauh lg...xnk simpan2 lama terus buat nanti tertangguh x siap plak..

So.. here we goes !!


1) Do you think you're hot?
~ Hot tu panas kan...saya mmg panas..badan saya mempunyai kulit yg panas,
kdg2 kalu org x biasa dgn saya bila tersentuh msti akan kata saya demam..smpai
doc pun pnh tertipu :-p ~ hehehe


2) Upload ur favourite picture of u..


3) Why do you like that picture?
~sbb ada saya, sang suami dan daniel yg muncung2 bucuk ~ :-p

4) When was the last time you ate pizza?
~Last time masa hntar adik saya kat jb , saya mkn spagethi tp gigit skit pizza,
kira aci las..~ :-p


5) The last song you listened to ?
~Lagu Adam - Benar2..lagu ni saya dgr masa buka blog adik comei ni.. ~ sedap jg
lagu ni..


6) What are you doing right now besides this?
~Ingt jap lg nk smbung siapkam minit mesyuarat kemaren ~

7) What name would you prefer besides yours?
~Nama asal pun dh cun dh tp biasa saya prefer 2 nick saya - marinahunny &
redrina ~


8) Who is number 1?
~My suami las..~

9) Number 3 is having a relationship with?
~No. 3 dlm family saya ialah adik lelaki saya, n he already married la..~

10) Say something about number 5?
~Saya x suka no 5 ~

11) How about number 4?
~Kalu no plat kete 444 comei jg kan..~ :-p

12) Who is number 2?
~Dlm family, saya lah no 2..~

People I Would Like to Tag :

~saya baik ari ni, x nk tag org ~ :-P peace 4 all...



5 comments:

  1. nama marina tah2 mmg berdarah panas..aku kenkadang jumpa dr..kalo tak keadaan normal pon dr kata ~ u ni deman sket ni...hihihi..

    ReplyDelete
  2. ..eh salah...kalo keadaan normal pon..

    ReplyDelete
  3. ha'ah kan..nama kita sam ek...apsal mcm tu ek..??

    ReplyDelete