Sunday, November 9, 2008

Jalan2 lagiks...

Salam...

Bulan ni sungguh memenatkan saya dan hubby...

kemarin (sabtu) g kuantan...kenduri adik bestfren saya...kalu x g serba salah plak sbb saya kwn dgn dia dh lama...dr bljar thn 2000 lg...tu x cmmpur 1 sekolah dr form1-form 5...dgn family dia pun saya dh baik sgt...so malas nk cite pjg2..layan gambo jerkss...

pengantin pmpuan ni kalu x silap umo 25thn..dia tgh smbung phd kat uk (kalu x silap la) dlm bidang engineering..kagum tol saya..muda2 dh wat phd...x larat saya nk bljar mcm dia...si suami dh keja tp nk smbung jg coz nk menyertai isteri skali ..ujung bulanni diorang g uk balik...

selesai akad nikah...

pengantin tersenyum gembira...

saya yg cbuk u olls...

sempat nengok sbb ambik gmbo pnya psl..

kakak2 pengantin yg bz..

pelamin yg vogue..

ni pkaian potong kek, yg pkaian sanding saya x tgk coz saya tdo..penat u olls..

saya ska tgk kek tu..comei...


saya dgn pengantin..

ni bes fren saya..


lastly, kami yg kepenatan sblum bertolak balik..

** bulan dpn nk g jln2 ke seremban...sape duk n9, jom lah kita jmpa.....................

9 comments:

  1. kita ni asyik berjalan je kerjanya........

    ISH ISH ISH

    ReplyDelete
  2. hahaha..nk buek cmno..eden ikut jo...

    betul ke ckp nogori gni...hiks..

    ReplyDelete
  3. berjalan seronok..
    tapi balik dari berjalan penat ..

    biasa la lumrah hidup :)

    ReplyDelete
  4. penat tak pe asal hati puas dan persahabatan bertambah mesra.

    ReplyDelete
  5. cantiknya pelamin..vogue..pengantin pun sweet

    ReplyDelete
  6. salam kak,
    im aida...
    jumpa blog akk kat kak emely...
    nk dtg n9 ker...meh la...

    aida mmg ado yor kek n9 nie...

    ReplyDelete
  7. bestnya uollss jalan2...
    xpa lpas nie i nk keliling 1 malayisa kekdahnya... ha3

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete