Thursday, October 23, 2008

Preparation dia...

Salam...

Start lps maghrib saya dh mula ambik baju utk masuk dlm beg...ni utk hubby g assesment kat INTAN tu..assesment tu 3 hari je..jumaat-ahad..blk opis nanti hubby terus bertolak balik dungun utk ambik my PIL n terus ke kuantan umah abg ipar saya...saya x ikut sbb jumaat tu ada majlis bacaan yassin n sembahyang hajat yg mak sedara dgn tok saya buat sbb diorang nk menunaikan haji bulan 11 nanti..lgpun bilik saya dh lama x update..hehehe..x berkemas sbnrnya..saya ingt nk wat operasi jumaat sabtu nih...

puas saya suruh hubby tgk satu2 baju yg saya letak dlm beg tu takut dia x jumpa nanti...tshirt, sluar trek, kain pelikat, towel, kasut sukan smua saya masuk skali dlm beg..kemeja dgn slack saya siap iron n hanger je dlm keta nanti, xyah letak dlm beg..


x siap lagi nih..


dh siap smua..plastik kuning tu kasut sukan..sbb kasut baru so saya boh skali dlm beg, kalu x suruh dia pegang je..


Dlm surat tu dia suruh bwk kasut sukan lg sbb ada lari2 gtu...kitorang g beli lah sbb kasut sukan saya pun ntah pegi mana...kaki saya dan hubby 1 saiz sajorkss, so nanti esok2 saya pun blh pkai jg...hehehe..beli yg murah sajorks sbb kami bukan suka bersukan sgt...saya siap suruh hubby trai lg kut2 x selesa...hehehe

apa pun saya doakan hubby berjaya megharungi assesment tu dgn baik...........

2 comments:

  1. wah..cam larikk umah je sis..
    hiks

    ReplyDelete
  2. manyak nyer brg dier..!!!
    mcm x cukup satu beg jerk. keke

    ReplyDelete