Thursday, October 16, 2008

Name tag

Salam...

Ari tu kan opis saya wat name tag..alah yg mcm cikgu cikgi pkai tu...sbb nya bos saya x brp nk ingt nama staf coz dh rmai staf baru...

So, bila dh siap tu berebut2 lah cari name tag memasing...

1,2 ari tu smua pkai...

Pastu lelama kemudian...smua dh x pakai....hehehe

so baru2 nih, mama yati sound knp x pakai..ari tu kan main berebut...so skrg ni say apun bersemangat nk pkai...
cikgu marina.........kuikuikui

9 comments:

  1. uihkz..sonok gak gi kerja pakai name tag kan?

    ReplyDelete
  2. cenadawanintim.
    kengkunun model las tu...hehehhee

    ReplyDelete
  3. wah wah.. ari ni pakai tag tak?cuba cek kt tudum tu. keke ;) kut2 tetinggal..

    ReplyDelete
  4. semua bangun...................

    Assalamualaikum cikgu ......

    ReplyDelete
  5. kalo aku.. aku nak wat nametag nama.. pn.cokolat... hahah!! harus kena cerca dulu dgn boss baru merasa nak pakai... huhu!

    ReplyDelete
  6. aty

    heheh..tq tq...kuikuikui

    an

    pakai...nanti kena piat kalu x pakai...hahaha

    pemantau..

    selamt pagi anak2 murid...berdiri atas kerusi smua..!!

    cokolat

    ko mmmg..cari je benda nk kena cerca dek boss..huhuhu...

    ReplyDelete