Sunday, October 12, 2008

n3 khas utk kak cendawan...

Salam u oll..

Td saya g rmh terbuka yg d anjurkan oleh PMINT kat TTI..masa tgh sedap duk melantak sate dihiasi dengan bunyian2 lagu yg dinyanyikan oleh penyanyi jemputan...sakkit telinga sbb speaker btul2 duk blkag saya...hahahahah

Pastu kaann....

saya nmpak org ni...punya lah xcited kut2 wife dia ada skali..plannk ambik gmbar sama2...tp rupanya xdok..so saya curi2 ambik gmbar husband kak cendawan nih utk tatapan kak cendawan..ampun kak, jgn marah ye...saya ingt akak ada skali td....

yg baju putih tu ye..yg membelakangi..

taraaaa..yg pkai spek baju putih tu..

To kaaannn...minggu lps saya tersrepak dgn kak cendawan masa kat level 9, saya tgh nk tunggu lif...terus salam2 raya, peluk2..hikhikhik...suke tol dpt jmpa kak cendawan.. kak cendawan ni mmg comei dr dlm gmbo...cute n tinggi...tp sbb xcited sgt saya lupa nk suruh kwn saya snap gmbo...hikhikhik...

** to cendawanintim- ampun ye kak sbb curi2 ambik gmbo hubby akak..saya ingt akak ada...ampun ampun ampunnnnnn.....

5 comments:

  1. wahhh.. ko jadi mamarazzi ni.. sonok ek dah jumpa2an ni.. aku bilalah nak jumpa cik cend ni, nak rs laksa ganu dia..

    ReplyDelete
  2. Mesti suka punya cik cendawan kita..Sekarang mmg musim beraya-rayaan.

    ReplyDelete
  3. salam,


    N3 khas utk NONO xde ker??ekekekee...

    ReplyDelete
  4. alololo...akak tergelak sakan dik baca n3 nih, akak pegi jam 12 tengahari, time panas lik lik tuh...tak sempat nak gambo2 gitu...

    sempat jumpa ngan x boss ajer, dato' ya...

    meriah kan sambutan aidilfitri kat situ...

    ReplyDelete
  5. cokolat

    hahaha..baru nk berjinak2 jd mamarazzi..jom lah dtg cuti2 malaysia kat trg, msti blh jmpa kak cendawan pnya..

    shafa
    sukaaaaa sgt..

    nono
    hehehehe, nanti saya wat utk nono ye..tp kena marathon baca blog nono dlu..

    cendawanwanintim

    hikhikhik..meriah betoll kan..saya pas mkn makan lagi...dr kul 10 smpai kul 12 duk ctu, ib baik jmpa port baaaeeekk pnya..hehehe

    ReplyDelete