Wednesday, October 22, 2008

Minggu yg bosan.................................!!!!!

Salam..

Saya malas nk update cos minggu ni sungguh membosankan...

Bosan sbb kerja saya makin berkurang skrg nih walaupun jawatan saya ditmbah 1 lg jd PA GM plak..ari tu PA ED, now PA ED dh hbs cuti bersalin so saya turun tmpt saya semula..n guess what..saya dilantik jd PA GM yg baru...ok je coz GM pun gila2 mcm kitorang..

Bosan sbb pertukaran BOD yg sedikit sebanyak mmberi kesan kpd kami..dgn Pengerusi baru yg x psl2 nk ada bilik kat opis ni..pengerusi dlu xde nya nk duk kat opis...apa hal ntah..Bos saya (ED) yg xtau status cmner skrg, dgr2 kata kuasa dia kat company ni dh berkurang nmungkin dia akan concentrate pd tugas asal dia jd n bukan lg sbgai Exec. Director TADC...sedih lah..asalnya company ni dia yg mulakan, dia yg setup tp tetiba jd cenggini..smua BOD berubah termasuk bos saya skali kena...

Bosan sbb masalah yg melanda company hubby..saya sedih dgn nasib kami....hubby pun mcm xde keja dh skrg...ni lah keja org atasan..bila jd cenggini, org bawahan yg kena tanggung...apa pun kami berusaha sedaya upaya telah standby mencari keja lain...mana tau tetiba jd sesuatu di luar jangkaan, kurang2 kami dh sedia..

Dan saya sendri slalu je menangis kebelakangan ni mngenangkan keadaan kami...walaupun begitu saya tetap bersyukur kerana keadaan kami skrg jauh lbh baik dr keadaan kami 3 thn dlu...tp apa yg buat saya sesalkan sgt ialah pertelingkahan org2 atasan yang memberi kesan kepada kami org2 bawahan ni...

Namunbegitu, ada jg berita baik...hubby lulus ujian N41 pegawai tadbir negeri...saya dan opismate saya smua mintak tp sorang x lps, tp alhamdulillah hubby saya lulus..dan hari jumaat - ahad ni dia akan ke INTAN wilayah timur di kemaman utk assesment kat sana...

Kawan2 saya yg dikasihi, doakan suami saya berjaya mengharungi assesment tersebut dan seterusnya berjaya ke temuduga n dpt jawtan tu...

6 comments:

  1. gerun dah dengo kursus kat INTAN tuh!!kena tinggal 2 minggu gitu..

    papepon, moga2 takder -ve impak pada pada TADC..takkan dia tak serap memaner nanti even dibubarkan?

    ReplyDelete
  2. doakan kejayaan di sana....

    kalau ada kerja2 kosong beritahulah ye

    ReplyDelete
  3. cendawanintim

    TADC xde nk bubar pun cuma bolox2 skit psl pembubaran BOD yg lama...smua masuk BOD baru...even ED pun dh xde kuasa skrg, tinggal GM je..

    pemantau

    insyaallah sayang...kita sam2 doakan ye..

    ReplyDelete
  4. kty doakan..semoga hubby marina berjaya

    ReplyDelete
  5. dud luck to ur hubby.. semoga berjaya..
    biasalah pertelingkahan org2 atas.. org bawahan yg jadiks mangsa..adat donia :-(

    ReplyDelete