Thursday, October 9, 2008

Family angkat..

Salam..


Saya sbnrnya ada 1 family angkat..tp bukan duk dr kecik...sbnrnya saya kenal dgn mak angkat saya ni baru 3 thn lbh...kenal dh lama cuma baru 3 thn ni jd rapat..dia ajak saya tolong buat muruku dlu..pastu tolong bwk keta, so masa saya bnyak di habiskan dgn dia since hubby dia pun dh xde so saya slalu tido kat umah dia...dia ada 3 org anak, no 1 sebaya saya-lelaki khairizal (jaja), no 2 prmpuan-khaifarah (farah@kakak), yg bongsu khairiah (mei-paling ngada.hehehe)..kalu nk di citer kan pjg ni tp saya cite yg basic je..malas nk taip..hehehe

dari kiri ~ jaja, farah, angah, depan~ mei

Alkisahnya mlm kemaren saya g umah mak angkat saya ni yg saya panggil angah, saje lah g beraya...farah pun ada..(farah ni tinggal kat melaka tp dia x balik lg, hubby dia balik dlu)..anak si farah ni nama anis batrisya..nakal tau budak ni...

pastu kami dijamukan dgn nasi lemak sambal bilis..sambal bilis angah ni very the meletopsss..!! best sgt...alkisahnya lagi, si jaja ni pun baru kawen jg..awal seminggu sblum saya kawen..jaja ni duk KL, pastu dia call angah..rupanya wife jaja (aini namanya) dh pregnant 4 minggu..waahh happy je diorang..tp saya...? sedaya upaya control perasaan...sengaja ckp2 dgn baby isya, saya takut air mata saya menitik je..hubby mungkin perasan muka saya lain...Saya pun nk pregnant jug atp rezeki saya blum ada lg...Tuhan saja yg tau betapa kuatnye perasaan saya nk hamil...tp saya xnk fikirkan sgt, rmia yg bagi nasihat jgn terlalu fikirkan psl nk anak..buat biasa je...ye ah saya pun baru 4 bulan kawen..awal lg..tp bila ada rmai kenalan yg kawen hampir dekat2 jd mcm saingan pulak...sape yg paling cepat pregnant..?? aduss...saya sebolehnya xnk fikir sgt, nanti moody x psl2..sian plak hubby kena pujuk saya..

Habis cite psl tu..isya ni lasak bukan main...nak plak dia dukung dgn hubby, pdahal bukan slalu jmpa...pastu dia duk kat h/bag saya..tau apa yg dia buat..?? dia kluar smua stuff yg ada dlm h/bag saya..haha..pastu say abuka kan blusher ..saya tnjuk kat dia konon2 pkai blusher..dia blh tiru plak..alalala..tomei nye....hehehehe

isya~si mata bulat..

isya wit cik na..





tgk dia kuar kan smua tu..hehehe

3 comments:

  1. sabar hunny teruskan berusaha...
    sy pon 3 tahun kawen baru peknen..huhu ada org yg lebih lama lg menunggu...mmg kena sabar....apa org cakap pedulik haper...rezeki masing2 semua Allah yg menentukan...insyaAllah ader rezeki nanti tuh...

    ReplyDelete
  2. usah pikir apa org kata..asal kita bahagia sudah..4 bulan..masih baru sgt tu..insyaallah ada rezeki..banyak2lah berdoa.

    Tomei nyer isya tu.. mata bulat

    ReplyDelete
  3. mrs fhm , edrina

    saya tgh berusaha bersungguh2..chaiyok2..hehehe

    ReplyDelete