Sunday, October 19, 2008

baju korporat

" Askum pd smua jelitawan TADC..hari ahad ni hope dpt pkai bju korporat TADC wit kain yek..saje jek nk bg nmpk comey..hope dpt bg kerjasama..mmuah.."

Tu sms dr diha..so saya mlm tu dh siap iron bagai baju dgn kain n tudung skali...lama benau x pkai baju nih...




abaikan bilik saya yg bersepah..baru balik dungun, xsmpat nk kemas...

* baju baru yg saya beli dr dia ni dh smpai...hehehe

9 comments:

  1. pakai baju korporat , kalau sskali pakai memang best...kalau ari2 dah borink plak.

    ReplyDelete
  2. alaaalaaa.. comey sungguh.. hehehe

    ReplyDelete
  3. ck

    baju ni pkai stiap ahad..tp sjak lps kawen aku jarang sgt pkai sbb badan au naik skit..rasa mcm ketat..

    mummy

    ye ke mummy...??? ekeke maluuuuuuuu.........

    ReplyDelete
  4. Pagi tadi masa akak OTW nak naik lif akak nampak ramai jugak orang yang pakai baju nih...rupa2nyer kawan2 awak sumer yer...

    ReplyDelete
  5. wah chomei nyer dier ;) ayu gitu..

    ReplyDelete
  6. cendawanintim

    masa bila tu ek..saya rasa saya ada skali kut tp x perasan akak..huhuhu

    an

    tq tq...malu lagi...hahaha

    ReplyDelete
  7. beli jangan x beli baju....

    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  8. baju korporat, hi hi bukan keparat ye :)

    org klu cun pakai apa pun cun ;)

    ReplyDelete