Thursday, August 21, 2008

Tolong saya.............

Assalamualaikum....


sbnrnya saya nk bgtau saya ni bukan reti sgt main blog ni, taip, up[load gambo pastu letak page element skit2 saya tau lah..and saya sgt suka baca blog2 org..pastu saya perasan, kebanyakan blog mesti ada benda ni....
saya nk tanya lah, apa fungsi benda tu..?? pastu saya ada baca lah kan yg kalu kita letak advert benda tu nanti dia akan bayar kat kita bila ada rmai org yg komen kat blog kita..rasanya kalu 20 komen lebih dia akan bg duit ek..? drpd blog2 yg saya baca ada yg dah dpt duit tu...saya pun try2 lah nk wat gtu juga, tp mslhnya saya x fhm dan x reti nk ...nk paste yg happy o meter tu letak kat blog pun xtau..cmne ek..?? tolong lah saya, saya budak baru belajar....kalu saya x tanya org nanti saya xtau sampai bila2......saya tau ramai yg tau buat benda ni, jadi silalah bagi tunjuk ajar kat saya..sian kat saya..sob sob sob...(ngda ni wat2 sedih...)

9 comments:

  1. he he he...aku pun dah try mende sekali..tapi cam-cam hal lah nak register..tapi depa banyak buat kan...yang best vp la...asyik dapat gaji jer... blog aku nak sampai 20 komen memang lah payah... takperla... huhuhuh

    cube tanya akak cendawan kiter...

    ReplyDelete
  2. tu las..aku dh try banyak kali tp x reti..nk register itu ini lah..takut jg nk register ...

    ReplyDelete
  3. register dulu..kat nufnang..nanti dia ade ajor..stepnya..

    den punya kekdg gilos..kekdg ado kekdg takde..

    ReplyDelete
  4. ye lah akak pun dah register tapi entah lah.. malas nak pikir.. tak per la tunggu org yg berpengalaman bagi komen..leh akak belajar jugaks hiks..

    cuba awak email jer vp tanya camana..

    ReplyDelete
  5. tak buleh tolong gak, sebab yang tu asben yang buatkan..huhuhu..

    ReplyDelete
  6. huwaaaa..harus nk kena tnya cik vp nih..

    ReplyDelete
  7. vp kata register kat nuffnang..smlm tanya dia.. alih2 apa dah jadi kat blog aku.. terlebih rajin...

    ReplyDelete
  8. kalo taktau,leh je kty ajo kan..nanti ym..kty..kalo free kty ajo

    ReplyDelete