Thursday, August 14, 2008

Sayang Daniel...

Assalamualaikum.....


Pagi td slps mandi, solat subuh dan sbgainya, mcm biasa daniel smpai..pastu dgr suara dia bsing2 kat luar rumah..saya intai kut tingkap rupanya dia tegur keta hubby..bising je mulut dia..daniel x reti bercakap lg wlapun dh 1 thn setengah..dia cuma ckp bhasa dia cuma ckp bhasa dia yg mana hanya dia je yg fhm..hehehe..masa saya tgh siap2 mekap, hubby wat masuk daniel dlm bilik..pastu kami kuar sbb nk sarapan..hari ni mak saya masak nasi lemak..bila nmpak je saya bwk dulang mkanan tu, mulut dia bising, tunjuk2 kat mknanan..dia lapar lah tu..cpt2 dia dtg kat saya, saya pun suap kan nasi lemak tu...pastu mulut dia bising duk ckp apa ntah..smbil kacau ayah ngah dia mkn..smpt snap gmbr tp xleh nk upload coz saya lupa nk bwk kabel kamera..xpe las saya letak kendian k..lps mkn kami siap2 nk kuar rumah..si daniel ni, dia nmpak je saya pgang h/bag terus dia hulur tangan nk dukung..dia nk ikut lah tu..dia pantang tgk org pkai cantik2 msti nk ikut..kebelakangan ni dia slalu nk ikut saya g keja pagi2..dia dh tau dh, kalu saya pegang hj/bag tu siap lah dia..sibuk nk suruh org dukng dia..pastu adik saya dtg nk ambik daniel..dia dh mengamuk xnk g dgn adik saya siap nk pukul lagi...hahaha..geleng2 kepala bagai..hahaha..pastu sian kat dia saya ajak masuk dlm keta skali masa nk kuarkan keta dr parking..pastu mak saya dtg amek dia dr dlm keta, dia ngamuk dh..bila mak saya ambik je..terus dia nangis..alahai siannya..dia mengamuk lah sbb nk ikut jg naik keta..dr jauh saya nmpak dia nangis lg..alahai, x smpai hati plak..

0 cuit-cuit:

Post a Comment