Sunday, August 24, 2008

Majlis Tilawah Al-Quran

Assalamualaikum...


spt yg smua maklim majlis tilawah al-quran peringkat antarabangsa kali ke 50 diadakan di taman tamadun islam, k.trg..buat plak masa cuti sekolah, mmg sedang2 molek lah..hubby terlibat dgn majlis ni coz dia dia perlu uruskan bas2 yg terlibat utk pengangkutan org awam...dh 2,3 mlm balik lewat...saya g juga msa ari khamis tu tp slps balik tusyen..

nk cite skit ni masa nk g tusyen..dh 3 mlm anak buah saya adam nk ikut saya g tusyen..siap bwk beg sekolah lg dgn buku2 n pen utk dia conteng nanti..pastu masa cikgu mengajar dia siap ikut lg cikgu tu ckp..hehehe..bila ada budak pmpuan tegur dia malu2..hehehe..layan gambor adam dlu ye..

tgk dia conteng buku fish dia..

nakal nih..

tgk beg skool dia kat blkg tu..mcm2 isi kat dlm..

sila abaikan muka saya yg tanpa mekap tu..mlm2 saya x ska mekap..

ni lah cerita yg adam suruh saya buat psl diri dia..fhm x??


dia suruh sya snap gmbo lukisan tp dia sndiri xleh duk diam..


pas balik tusey tu wajib singgah kedai belikan dia nata de cocoa..suka benor dia mkn tu..

abis citer psl adam saya nk citer psl saya g masjid kristal..ada ke org nk baca??kihkihkih...perasan kunun blog ni rmai org baca..x kisah lah nok, janji gue happy...layan gmbo saya g taman tamadun ye..

kat pintu masuk...cantik kans..

org x ramai sgt..

comei2 telepon kat cni..x pnh tgk pun yg mcm gini..

dpn pusat konvensyon..dlm tu lah tmpat langsungnya tilawah

warna kuning..

wrna biru...

harus bergambr dgn air..abaikan tudung saya yg x match dgn baju tu ye..hehehe

utk pengetahuan u oll, masjid tu bertukar warna selama beberapa minit..cantik sgt...pd sape2 yg x dtg lg tu dtg lah cni..x rugi tau..


ni dewan masa saya g exam khas utk memasuki perkhidmatan awam gred 41 kat smaza bt buruk..bosan weh jwb soalan..

1 comment:

  1. hai marina..
    marina dah ltk add blog kan..dlm nuffnang tuh..
    nanti kat code.tu..belah kanan..
    kat ade lambang eBLOGGER TU..klil kt situ...dia ade ajo camner..

    tp utk code NO(2) OR yg tgh atau utk sidebar..marina leh ltk kat cuztomize,add a gadget, lepas tu HTML..lepas tu save..

    utk code yg no 1 ngn no 3..kena ikut cam yg dia ajo..utk EBLOGGER..KLIK KAT SITU.

    OK..SELAMAT MENCUBA

    ReplyDelete