Wednesday, August 13, 2008

Lega...

Assalamualaikum...


HARI ni saya sgt gembira dan lega sekali sbb ada 2 benda yg buat saya puas hati..1 nye xtvt mengemas yg saya lakukan start ahad baru ni dh siap sepenuhnya ari ni...mmg berbeza dr dlu..saya puas hati sgt dgn tmpat baru saya ni..n3 ni masa blum siap lg..berselerak giloss..skrg dh berbeza...layan gambor dlu ye..

ni lah tmpat saya slps siap di kemas...ok x?

nampak x cactus 2 biji tu, saya ambik dr tmpt asal saya..

kasi close up skit...comei kans? yg pink tu penyepit kertas tp sbb comei saya letak skali..

Lagi satu benda yg buat saya lega ialah hadiah kawin utk opis mate saya si madiha..saya dan opis mate yg lain dh kumpul duit utk beli hadiah..td saya g dgn aida kat kedai seng huat kat masjid putih..kami decide nk beli bekas yg letak air panas, sejuk n suam tu..harga kat ctu rm188 pastu mintak kurang lg sbb opis saya slalu beli brg dgn kedai tu..last2 dia bg rm130..kami pnya bajet rm200 so ada lg balance rm70..kami pun ambik kipas meja sebijik n mintak dia bg cukup rm200 utk 2 brg tu..tawar pnya tawar tu akhirnya dpt las..hahaha..saya mintak dia bg resit saje sbb nk suruh pengantin sndiri yg ambik kat kedai..

ni las resitnye..nanti pengantin sndri kena ambik adiah ni..



3 comments:

  1. wah..
    dah kemas nampaknye :)
    saya link gak :)
    thanks

    ReplyDelete
  2. wah..kemas, teratur & cantik..

    ReplyDelete
  3. tq tq...baru selesa nk wat keja..

    ReplyDelete