Sunday, August 10, 2008

Kena tag plak..

Assalamualaikum...

Setelah 2 hari coti2 msia dr blog ni. hari ni buka blog tetiba kena tag plak..thanks to ibukumbang dan kakcendawan coz bg award ni n also kena tag skali...hehe..kena wat ucapan berfantasi...cmner ek..??


pastu ada rules utk tag nih, cm nih..:-


“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees


pikir pnya pikir ni las hasilnye...x sedap jgn marah ye..

" kepada sesiapa yg berkenaan..

saat anda membaca ucapan saya ini saya sbnrnya sedang berenang dlm lautan duit yg berjumlah berbilion2 di 1 kwsan rhsia yg x dpt di detect oleh sape2 pun walhal apabila menggunakan gps skali pun..duit itu x dpt saya smpan dlm bank sbb semua bank di seluruh dunia ni xnak terima sbb duit saya banyak sgt, maka saya bercadang nk wat bank saya sendiri iaitu marinabank supaya nanti saya pun akan dpt duit bila org simpan duit dlm bank saya....setelah puas berenang maka saya pun rasa nk shopping pula, saya terpikir utk membeli mid valley mega mall dan tukar nama shopping complex itu kpd nama marinamall..so nanti kwn2 saya blh bg duit diorang kat saya bila mereka shopping dlm shopping complex saya itu...dan dgn itu saya akan jd bertambah2 kaya...muahahaha...."



hahaha..best x ucapan berangan saya..?? hehehe, so kat cni saya nk bg award ni to :-

  1. sayang
  2. ratna
  3. atty
  4. kak senduk
  5. kak edrina

dgn ucapan :- saya sgt suka membaca blog anda smua...

3 comments:

  1. wakakkaka..kty kena tag..nanti ade free kty buat ye.tgh..cari idea..mati wa..wakakkaka

    ReplyDelete
  2. hahaha huhuhu..buat jgn x buat..

    ReplyDelete
  3. mekasih kasik akak award neh hiks..auww..malu pulak i rasa hiks

    semalam akak coti so ari neh baru sempat merendek ker blog2.. k lah nak kena pikir ucapan verangan la pulak kan.. hiks...

    ReplyDelete