Wednesday, August 27, 2008

Dpt helmet pree...

Assalamualaikum.....


Kemarin hubby g kursus kat primula..kursus tu anjuran jab keselamatan jalan raya..utk pemandu2 dan sape2 yg nk join..dia pnya mc kamal afendi (pengabalisis jenayah tu..)..pastu masa masuk dlm keta masa nk balik opis, dia suruh saya tgk blkg..saya tgk lag..muahaha..ada helmet lg..ada beg 1 dgnpaper bag...klakar nya dpt helmet..

hubby ckp dia jwb soalan td terus dpt helmet..

saya pun tilik2 helmet tu...bagus helmet ni..brand magnum..saya tau lah sbb saya dlu bekas minah rempit......muhahahaha...adooo ko gtu...tp series..saya dlu mmg minah motor..x main lah motor honda..tp suzuki rgv ado..

nilah rupanye motor yg selalu di rempit dlu oleh saya n the geng

hehehe tp tu motor kwn saya..saya pnya motor yamaha ss (yg dibeli dgn duit ptptn) tp kena bg kat abg sulong saya yg baru dpt keja masa tu...(saya ni adik yg baik tau..saya smpat pkai motor tu sebualn dua je ...sob sob sob)..masa bljr dlu glmaner sbb merempit las..motor plak bising, masa tu sorang dua je budak pmpuan pkai moto cmtu..vrooooooooommm..

huahahaha..bernalik pd cite helmet td...smpai umah, dia pun terus pakai helmet tu...saya pun apa lg, snap las pics dia..jd model helmet plak...



ultramon taro mana plak ni..

adam pun nk pkai jg...


**** pd kedai2 motor ke kedai helmet ke..kalu nk cari model utk helmet korang blh saya tlg carikan...muahahaha...

5 comments:

  1. baguslah dapat helmet tu. rejeki tu....

    tak sangka ye, nampak muka innocent, tapi minat rempit jugak ko ni dolu (kuang.3x)

    ReplyDelete
  2. wah wah wah...itu jama dolu2...aku mmg ganazzzzz...tu x citer lg pngalam g merempit smpai ke rantau pjg kelantan dr ktrg...muahahah

    ReplyDelete
  3. Best dapat helmet free nikan, tulah org kata rezekiii

    ReplyDelete
  4. cakap kosong....


    alhamdulillah dpt hemet free tp saya dh x bwk motor skrg ni..dh takutttttttttt....hehehe

    ReplyDelete
  5. jangan lupa pakai helmet tu ek!hua hua hua

    kamal fnd hashim

    ReplyDelete