Wednesday, July 23, 2008

Terengganu buat isu lagikss..

Assalamualaikum...


Td duk godek2 BH nk baca las isu skrg ni psl pembelian keta mercedes oleh kerajaan negeri trg ni..saya nk komen apa ek..?? nk sokong rasa bersalah, x sokong rasa serba salah..hikhikhik...xde las u olls, sbnrnya MB ckp keta perdana v6 tu mkn kos penyelenggaraan yg tinggi amat..1 thn pnya penyelenggaraan makan ratus ribu jg tu..ye ke..? saya x tau sgt psl keta2 ni..yg saya tau drive, isi minyak n pam tayar..hikhikhik..mungkin betul jg tp ramai yg x setuju coz kerajaan kita soh kita utamakan keta tempatan..kan barisan kerajaan M'sia pkai keta tempatan...jadi bila kerajaan Trg beli keta lain so dorang ni bangkang las..!! hubby ckp mmg keta import ni jimat kos sket berbanding keta tempatan walaupun kos nak beli mula2 tu mahal yg amat.. 1 bijik mercedes tu blh beli 2 bijik v6..wahwahwah..kaya benor kerjaan Trg ni..RM3.43 juta utk 14 bujik mercedes e200..saya nk lah sebijik..hikhikhik..






ni ler rupanya e200 tu..kecik sajork gambo coz godek kut tenet..hikhikhik

3 comments: