Wednesday, July 30, 2008

Pagi @ K.trg.....

Assalamualaikum...


Pagi ni rasa malas sgt nk bangun tdo..sbb nya smlam badan saya rasa x sedap, mcm nk demam..sakit2, rasa malas, sian hubby kena layan kerenah saya...mkn nasi ptg smalam pun dkt2 1 senduk je...xde selera w/pun mak masak sup ayam..mlm tu saya mintak hubby temankan g tusyen sbb rasa x larat nk drive, tp seb baik kelas smalam saya tggu smpai setengah jam je, kul 8.30 dh blh balik..smpai kat rmh lps solat saya tnya hubby nk mkn megi mee goreng x? dia kata oj juge..bkn apa, dh lama dia duk sebut suruh saya buat...saya buat utk dia perasa asli dan saya punya asli pedas...saya mkn separuh je n separuh lg bg hubby coz selera xde sgt las..

perasa asli pedas utk saya...


perasa asli utk hubby...

best !

lps mkn tu saya teringat ada 1 contest kat alaf21..pertandingan tu namanya AKU DAN BUKUKU..saya pun naik bilik lama saya n kutip smua novel2 alaf21 n susun atas katil..pastu suruh hubby ambik gambar...harap2 dpt jd salah seorang pemenang lah, sbb dia akan pilih 7 pemenang setiap bulan...mana tau kut2 saya ada rezeki nk menang utk bulan ogos nanti..


saya pose mcm ni..aci x?

Pagi td pas bangun tdo tgk kat dapu banyak tol durian..rupanya smalam adik ipar saya yg bagi..nanti balik keja blh mkn puas2, saya jg ada belikan jagung yg opis saya jual kat dpn bank rakyat..saya nk suruh mak wat bubur jagung..x pun kalu saya rajin saya nk try wat sendiri..


gelap skit coz terlindung cahaya..

nk wat bubur jagung..i liiiiiikee...!!

Masa otw nk g opis dkt jambatan s.mahmud, tgk kiri kanan berkabus jerk..lama dh xde suasana berkabus mcm ni..saya pun snap2 las 2,3 kpg...patutlah sejuk je mandi pg td..

ni kat pulau duyong..

bukit besar dilitupi kabus..

ni bentuk awan saya snap masa bhnti kat trafic lite jpj..cantik kan..

keadaan jalan yg x jem pagi ni..lancar je..

Smpai opis saya terus naik ting14, malas nk singgah ting 9, saya just sms syib suruh dia punch kan utk saya...hari ni bos masuk slps 4 ari di semporna...

**badan rasa x selesa lah, rasa nk balik umah tdoooooooooooo...

2 comments:

  1. sayang kalau letih sangat kita pergi klinik ye tau. Meh tolong hantarkan

    ReplyDelete
  2. xpelah,...nanti kalu doc check nk bgtau sakit apa..

    ReplyDelete