Sunday, July 13, 2008

New Environment...

Assalamualaikum...

Hari ni bermula lah keja saya sebagai Personal Assistant kpd big boss TADC- Ir. Adnan Ghazali merangkap Timb. Pengurus Besar PMINT. K.Bie dah selamat bersalin semalam, dia dpt baby boy..alhamdulillah..bertambah sorang lg ahli keluarga kak bie..dan saya akan duk tmpat selama 90 hari =3 bulan..lps ni turun tingkat 9 balik las..tp kak bie pun lps 90 hari ni dgr khabar akan balik ke TADC semula..dia kena jaga akaun balik cos boss nk perkemaskan semula bahagian akaun TADC sementelah pengurus akaun baru pun dh ada...dan saya..?? harapnya akan turun bawh jg coz saya ganti sementara je tp xtau lah kut2 pihak pengurusan nk suruh aku duk atas ni jd PA..tp spt kata w.khairul, kak bie dlu dpt elaun dan imbuhan yang sama spt mana kakitangan pmint yg lain dpt...saya bukan tak suka duk atas ni tp gtulah.,suasana sunyi las..sorang diri..aku nk sembang dgn sape..? xkan nk sembang dgn dinding plak..PA-PA lain pun sama, smua duk dlm bilik masing2..nasib baik ada kak mun rajin layan saya sembang..mana2 lah..janji tugas yg di amanah kan tu harus aku lakukan sebaik mungkin..chaiyok..!

Kalu you all nk tau..hari khamis baru ni saya mc..x sihat, demam + selsema..mlm tu g klinik lps balik tusyen dgn hubby pastu lps dpt mc dr doc, terus sihat badan nih..hahaha..hubby saya kata pndai ye ngelat..hahaha..xde las, saya rasa x sdp badan je..lgpun saya bukan slalu mc..tahun ni ni mc aku yg ke dua kalu x silap..bnyak hari lg mc aku untuk tahun ni...best jg skali skala duk umah bila time smua org g keja..dan sbagi kejutan utk hubby, saya g potong rmbut pdek bawah telinga tp masih menampakkan ciri-ciri keperempuanan las..hahaha...saya rimas lah rambut pjg ni..masa nk g gunting tu, budak yg tukang gunting tu tnya, x sayang ke nk potong rmbut..saya ckp x, saya rimas lah pjg sgt..saya pun suruh dia potong pendek..kena lah rm7..kira ok lh wlaupun dia potong x seperti yg aku nk..tp x kisah las janji nmpak comei..n bila hubby aku balik keja dia terkejut jg dgn penampilan baru saya..hehehe dia kata apsal x pjg skit paras bahu, saya kata rimas lah. nanti cpt pjg..nasib baik dia suka..hehehe..n saya nmpak muda 5 tahun dgn rmbut pendek ni..hahahha..jgn jeles u all...

0 cuit-cuit:

Post a Comment