Wednesday, July 2, 2008

Mesyuarat pengurusan..


Assalamualaikum...

Hari ni ada mesyuarat pengurusan ke 2/2008..xde apa2 sgt cuma introduce new GM n new finance & account manager..mesyuarat kali ni x lama sgt..start kul 9 td hbs kul 12.15..kira ok lah tu..biasa kul 2 kul 3 baru hbs..tp aku kena bntai kali ni..minit mesyuarat aku bnyak silap numbering..aduss..mmg lah aku yg sediakan minit tp tkg cek nya org lain..tp nk wat cmner, takkan aku nak salahkan org lain dh sbb itu mmg tanggungjawab aku..tp kira ok las..x lah teruk sgt aku kena..ingtkan mula2 msyuarat nk breakfast dlu, tp bos cuma mkn kuih je..habis kul 12.15 baru blh mkn mihun..best giler mihun tu..udang bersepah..!! nyam nyam..hahaha..aku siap 2x tambah..mkn dgn bos cmner sgt, bos2 ni mkn manja2 je, aku bntai lah kutip udang tu..hahahaha..dengan muka x malunya kau tambah utk kali yg ke dua tanpa menghiraukan pandangan org lain..hehehehe...

Alhamdulilah..kenyang mkn mihun td.. pastu aku g potong plak melon yg ada kat pantry tu..dr biar buruk baik aku potong..kenyang pun kenyang..aku letak kat meja mama yati sepinggan, kat meja aku sepinggan..habis jg rupanya..hahaha..

0 cuit-cuit:

Post a Comment