Wednesday, July 16, 2008

List kerja utk hari ini..

Assalamualaikum....

Oleh kerana ptg semalam bos ke Cherating utk kursus selama 3 hari, maka hari ni saya turun tingkat 9 lah..tp kena naik sekali sekala sbb nk tgk surat2 yg di hantar..kut2 ada lah...Dari semalam lagi Faz suruh aku siapkan media release sempena lawatan MB ke Sg. Como esok..dan saya dh siapkan semua, isi kandungan, cover dan siap print lg..aku cuma suruh hazeli buat 40 copy dan dia dgn sopi duk bind benda tu..pastu td Faz panggil saya masuk bilik dia n dia bagi list keja baru...2 je tp banyak yg nk kena buat..

1) Siapkan power point utk pembentangan Mesyuarat Pemantauan Pelaburan Syarikat Anak (TADC) - saya dh ada report mingguan yg selalu saya buat tp dia nk dlm bentuk power point and info yg terkini..! saya kena cari sorang2 lah respective person utk setiap projek..

2) Power point utk pembentangan anak2 syarikat TADC - dia kata tunggu yg (1) siap dia akan bgtau balik apa yg perlu saya lakukan..banyak lah kerja lps ni..xleh saya nk curi2 main game..hahahaha

* Faz jgn marah ye...

3 comments: