Monday, July 14, 2008

HoNeyMoon @ CheRaTinG

ni lah bekal yg dimakan oleh kami sepanjang ke cherating..lapar giler..


hand bag ni dibeli dengan duit nafkah pertama from my hubby ..


nyum..nyum.. my favourite !





Assalamualaikum..

Hari ni saya tak tau nk update blog ni mcm mana..tengah duk wat keja yg Faz bagi tetiba saya teringat masa g honeymoon kat Cherating ari tu..saya x cite lagi..oleh kerana saya kekurangan modal maka saya agak2 boleh lah saya citer psl tu..hahaha

Nak dijadikan citer, masa majlis sambut menantu kat rumah hubby, kawan dia yg keja 1 tmpat dgn dia dlu- Salbiah, bagi satu voucher penginapan 3 hari 2 malam kat Legend Resort, Cherating...kitorang pun booking hotel tu utk 3 hari (26 - 28 Jun 2008). Kitorang dah siap beg baju smua mlm tu coz balik keja terus berotolak ke Cherating..Mulanya saya ingat hotel murah lah tp cantik juga..lagi besar dari Primula..4 bintang..best giler 3 hari 2 malam kat situ..kitorang tak fikir apa2 pun pasal keja..just two of us! tapi yg kesiannya saya uzur masa tu..hahaha sian kat hubby saya..xpe sayang, lain kali kita pegi lagi ye..

Hari Sabtu 28.6.2008 tu kitorang check out awal skit dlm kul 10 am coz nk singgah rmh Mak Adik kat Kemaman nk bayar duit upah hantaran hari tu.. on the way balik masa kat Kemaman lagi aku ternampak lah satu sign board yg tertulis nana 'Pantai Marina'..hehehe jeles hubby saya sbb nama dia xde..hahaha Oh ye..masa honeymoon tu smpat jg kitorang g shopping kat East Coast Mall kat Kuantan, baru lagi buka..smpat juga saya sambar 1 hand bag utk saya guna seharian..sayang lah nak guna carlo rino tu for everyday purpose..dan kitorang sempat juga ngap pizza jari kaki kat ctu, dan seperti biasa saya mkn spageti las..nyum nyum..!!

0 cuit-cuit:

Post a Comment