Thursday, July 24, 2008

Hikhikhik...

Tajuk di atas xde kena mengena dgn n3 ni ye sbb xtau nk letak tajuk apa..lunch td pakat g McD..budak2 tu ngidam nk mkn McD kut..saya n hubby ikut je..sekali sekala ok jg lgpun smua baru dpt gaji nih..hehehe..pk pnya pk saya order spicy chicken mcDeluxe n hubby amek double cheese burger..mulanya saya nk bayar pstu hubby buka wallet dia saya pun terus tutup purse saya..hahahaha..haruuss gitu...

best jg yek mkn burger skali skala ni..rasa mcm minah salleh plak..

ni hubby pnya tp gmbo saya amek dr tenet je coz x bwk kamera g McD td...hihihi

Ptg ni kitorang pakat nk g umah kak bie tgk baby dia..kemarin dh kutip duit 10 inggit soram nk beli hadiah utk k.bi, yati n ajax..dpt las rm215 ..so abis opis saya, hubby n fakhri g kat butik Anakku nk g survey hadiah n beli terus..tgk pnya tgk kitorang beli hamper je..beli 3 tp harga yg berbeza lah sbb smua hrga lain2..

ni utk ajax~dpt anak ke 2, baby girl..



ni utk kak bie~ dpt anak ke 5, baby boy..

ni utk yati~1st cute baby girl name nur batrisya..

semua hadiah tu taruk lam keta hubby saya..pas smpai umah hadiah yati simpan dlm almari dlu coz yati dh balik berpantang kat putrajaya..lag 2 bulan baru dia masuk opis..entah angin apa, semalam hubby suruh saya drive, dia penat katanya so saya pun drive las dgn berhati2..hehehe smpat lg hubby snap gmbo saya tgh drive..

smpat jg ye...hikhikhik

Tgh saya drive, hubby duk cbuk isi borang peraduan shell yg ada 3 kpg kat dashboard..smpat lagiks dia snap gmbo borang tu..hikhikhik..pastu tgh2 syiok saya drive, ada 1 lori kacnag cap tgn ni sesuka ati dia main cilok2..seb baik x brek emegensi..suspen toll..cpt saya suruh hubby snap gmbar lori tu..geram tol..


kalu x menang jg xtau las..


lori kacang hantu..




5 comments:

  1. awakkkkkk, banyak sangat la puji saya lam n3 awak tuhhhhhh, malu laaaaa...

    twister memang 1 of my feberet drink tau..

    ReplyDelete
  2. hehehehe...xpe..jgn lah malu, sbb saya ska baca blog kak cendawan..hikhikhik

    ReplyDelete
  3. mak terliur tgk burger tu.. ni yg lapaq nih. mlm td beria nk diet.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. laparlah tgk burger..nanti kita makan lagi ye sayang.

    ReplyDelete
  5. wah wah wah..ramai yg terliur tgk burger tu rupanya...hehehe

    cik amor :

    kalu rasa nk mkn jgn tahan, mkn je pastu esok diet balik..hehehe

    pemantau :-
    ina pun terliur jg tgk burger tu, mcm best je kan..hehehe

    ReplyDelete