Thursday, July 24, 2008

Hari ni hari KHAMIS...

Assalamualaikum...

Gud monin to blogger2 yg duk cbuk menggodek blog masing2...hari ni dh hari kamis dh..sedar x sedar jap je masa berlalu..esok x keja las..yahuuu besh nyer ! bnyk list keja yg saya dh pikir utk esok ni..antaranye :-

1. Godek almari baju-kluarkan smua baju n kemas balik..
2. Godek rak baju- kemaskan bagi tersusun elok2..
3. Basuh kain- ada 1 bakul penuh kain kotor..
4. Kemas2 bilik - sapu, kemas, lap mana yg patut..
5. Masak utk hubby-wikend kan ari masak sedunia (bak kata kak cendawan..)

Itu lah list yg dh tersemat dlm kpala sejak semalam lg..almari tu dh lama nk godek tp slalu x menyempat, ada je nk wat keja lain..harap2 smua list tu leh clear las ye..

Malam semalam masa duk rilek2 dpn tv lps isyak, saya ajak hubby g beli gamat healing yg joe kirim..hubby slamber je kluar pkai kain pelikat, kita yg pmpuan ni leceh, nk cari baju lain lagiks, xkan nk kluar pkai kain batek sajorks..kitorang pun menuju ke kedai gamat yg besa beli kat bt6 tu tp dh tutup so hubby kata try g kat gong badax..sib baik buka lg..

ni ler rupanya gamat healin tu.hrga dia rm39.50~ubat utk joe..rajin2 mkn ubat ye..

Pastu tekak saya rasa haus dgn tiba2..hahaha..saya ingt nk g 7E beli slurpy tp lupa laks saya xleh minum air tu nanti sakit kepala yg amat..!! So hubby pun suruh saya g Hock Kee Seng kat g. Badax tu..suka benornye dia g ctu..bila masuk dlm tu baru teringat yg saya nk beli tong sampah nk letak dlm bilik, cari pnya cari jumpa las.. ada yg kecik ada yg besar..so saya ambik yg kecik je cos letak dlm bilik je kan..rega dia rm10.90, wrna merah lagiks..pastu beli plastik sampah skali..senang nk buang nanti..


comei tak tong sampah saya..


Dah tu saya pun nk cari 100plus..jalan pnya jalan jmpa las, pastu tetiba teringat air twister yg mcm akak cendawan beli tu..saya pun g kat peti, ada las air tu..hepinye..! hikhikhik..masa kuar iklan kat tv dlu saya dh terliur dh tp cari kat kdai x smpai lagiks..then bila baca kak cendawan pnya ada citer psl air ni tetiba je terasa nk minum..hikhikhik..saya pun sambar las 1 yg hrga rm6, 1 liter lbh rasanya..saiz tu je yg ada..pas tnjuk kat hubby..dia ok je..

air 100plus ni wajib tau..tgk twister ingat kat kak cendawan..

Smpai umah, masa saya snap gmbo2 tu, hubby wat gatal suruh saya amek pic dia pgang gamat dgn air tu..kununnya iklan best lah..kununnya las..xpe, saya taruk dlm blog ni...hahahaha..nanti bila dia baca biar dia gelak soram2..hikhikhik..


nk jg dia bergmbar dgn air2 tu..


iklan twister terbaru..

nk tergelak tgk gambar ni..kunun iklan mcm lam tb las..hahaha


** nk beli kameraaaaaaaaa......!!

0 cuit-cuit:

Post a Comment