Thursday, July 17, 2008

Debat Anwar & Shabery..



Assalamualaikum...

Saya sebenarnya lupa nk komen psl debat antara Datuk Seri Anwar Ibrahim dgn Datuk Shabery Cheek..Saya tgk mlm tu tp tgk2 gtu lah.. x ambik perhatian sgt..aku sbnrnya kurang minat dgn perkara-perkara yang berasaskan politik ni..tp sbb debat ni mmg dpt perhatian semua so saya ikut jg perkembangan bukan smpai x ikut lagsung..cuma kdg2 tu malas nk komen...tp oleh kerana hubby saya ni seorang yg minat dlm politik, maka saya pun kena lah tau jg skit2..bukan apa sbb dia slalu tanya hal2 yang berkaitan dgn dunia politik ni...jdi utk tidak menampakkan diri saya zero info psl dunia politik, maka kena lah saya ambik tahu sedikit sebanyak...Daripada perdebatan tu ramai yang kata Anwar menang sbb beliau banyak memberi fakta siap dgn figure skali...Shabery plak banyak wat serangan peribadi sebb nk memalukan Anwar lah kununye..hehehe..tp bila wartawan interview dia x mengaku plak wat serangan peribadi tu..dh terang lagi bersuluh org dengar...tp kan, aku rasa masa yg diperuntukkan sejam tu sekejap sgt, x sempat nk soal banyak2..dgr kata Najib nk buat perdebatan terbuka nanti...hmm..kita tunggu dan lihat je las...

0 cuit-cuit:

Post a Comment