Tuesday, July 15, 2008

Bariisss !! Sedia..!!

Assalamualaikum...

Pagi td kul 8.30 ada taklimat utk peserta perbarisan hari kebangsaan dan tahun ni nama saya terpilih lagi..Pengurus tahun ni dh bertukar org iaitu Haji Wan Yusof bagi menggantikan En. Azmal yang tak dapat nk berikan komitmen..Tahun ni perbarisan akan diadakan di Kemaman..sebab apa kat Kemaman ? Mungkin sebab MB org Kemaman kut..dan mungkin juga nak berubah angin..ok jg sekali sekala tukar tempat..lepas habis taklimat tu saya g jumpa Fazrul jap n dia kata dia akan keluarkan surat kpd pengurusan PMINT bahawa saya x kan sertai perbarisan tahun ni cos saya jaga En. Adnan.. saya x kisah, kalu masuk pun ok, x masuk pun ok..Cuma saya harap saya dpt pregant las..seronok berbaris ni tapi muka jd hitam lah, tu je..lagipun tahun ni wat jauh skit dari biasa tu yg syok skit..Ikutkan saya x nak masuk sbb saya nk hamil tp setakat ni xde tanda2 lagi...kalu dalam masa ni ada tanda2 hamil saya tarik diri lah tp bila Faz dah kata mcm tu saya ikut je lah..


Juara kali ke 2 berturut2..!!


Juara Badan Berkanun 2007 -PMINT

2 comments: