Tuesday, July 22, 2008

Awang Goneng~Growing Up In Trengganu~



Assalamualaikum...


Saya sbnrnya tgh nak habiskan sebuah buku terbaru yg di beli oleh hubby saya iaitu 'Growing Up In Trengganu ' yang dtulis oleh Awang Goneng a.k.a. Wan Ahmad Hulaimi..Beliau ni org Trengganu tp menetap di London dan dia seorang freelance writer...masa kat MPH Bookstore kat Seremban ari tu saya ada tengok buku ni, pastu rasa nk baca plak..saya slalu bgtau hubby saya nk baca buku tu..tup2 ari tu masa hari saya mc tu dia balik rmh n bagi buku tu..happy sngat lah..Tp dia pnya bahasa berat skit lah..saya malas nk buka kamus tp boleh faham lg...dah habis separuh dah tapi stop kejap sbb busy skit baru ni..td saya search web psl Awang Goneng kluarlah info psl beliau dan bukunya tu...Best juga buku ni, saya nasihatkan pada u alls yang suka membaca tu beli lah buku ni..kalu nk pinjam dgn saya pun blh tp kena tunggu saya hbs baca dlu ye..hehehe..Sbnrny ada lg 2 buah buku yg saya x habis baca lagi, 1 psl pengurusan kewangan dan satu lagi psl soal jawab agama.. dua2 bagus tp sbb busy baru2 ni, ketiga2 buku tu saya stop..smuanya baca separuh jalan, tp yg pengurusan keangan tu saya dh hmpir nk habis baca..saya nk cuba cari gmbar buku tu nk letak kat cni..bagus tau..

4 comments:

  1. terima kasih sayang sebab sebutkan dalam blog ini. Harap gembira baca buku awang goneng itu.

    ReplyDelete
  2. hm...awak suka baca buku yg berbentuk ilmiah yer...

    ReplyDelete
  3. ratna

    xlah suka mana tp sejak lps kawen ni di asah oleh hubby utk baca buku2 mcm tu..hehehe

    cendawanintim

    nk pinjam? blh je..nanti saya hbs baca sy hantar kat GPQ ek..

    ReplyDelete