Thursday, July 17, 2008

...:: Alahai bibir Datuk Siti::....



Assalamualaikum...



Tadi 10.30 boss kluar nk bersiap2 g kenyir..so saya pun turun tingkat 9 balik dlm kul 11...pastu teman hubby g mkn kat kantin jap, dia lapar..dia mkn kuih 3 keping dan saya plak, xde lah lapar sgt, tp mcm sedap je tgk laksa kuah putih tu..si saya pun mkn lah laksa semangkuk...hahaha..pas mkn naik atas bali..sembang2 dgn diha, dia kata nanti nk g GIANT..aku ckp lah nk ikut, pastu saya bgtau hubby nk g GIANT dgn diha, saya suruh dia rehat dgn budak2 laki lah...lagipun semua bos xde..kitorang joli katak lah..hahaha...hajatnya nk beli kapas muka kat giant, pastu jalan pnya jalan dgn zeti kat bhgian beauties tu adalah beberapa barang yg saya berkenan..nak tau apa dia..??

1) Kapas muka GIANT (yg bulat2 tu) ~ RM 1.69 ( aku beli 2)
2) Travel kit berus gigi & ubat gigi Raiya + bekas ~ RM 3.79

3) Petroleum jelly + olive oil (lupa jenama tp bukan jenama vaseline, ni saya ikut zeti beli sbb dia kata elok letak kat kaki ) ~ RM 3.00 ++

4) Sikat hiasan utk letak atas kepala tu..~ RM2.99


* Total semua skali RM13.75 je..masa tu dlm purse saya ada RM 18 je..hahaha lps mkn RasaMAs lah..makan lagi! bnyak tol mkn hari ni...hahahaha...pastu sampai ofos dlm kul 2.30..kat tadc xde org pun kat bahagian depan..hahaha..joli tol faz xde...oh lupa nk bgtau, td kitorang g naik keta baru dha, MyVi hitam TAS 4343, best lah keta baru..bau kedai lg...hahahaha...
Smpai opis saya naik tingkat 14 jap pastu turun tingkat 10 g solat jap..pastu naik duk 14 balik coz hari ni smpai kul 3.30 je kalu ikut pmint..pastu saya rasa nk buka murai.com.my sebb slalu sgt dengar iklan kat radio..Selalunya hari2 bila balik kerja saya slalu pasang radio dlm keta..Radio yg saya paling suka :-

1) Hot Fm ~ lebih hangat drpd biasa
2) X-Fresh Fm ~ kami tak hot, kami cool

3) suria Fm ~Hidup pasti rancak

Rupa2nya psl dunia hiburan, pastu ada 1 berita yg menarik minat saya iaitu psl Datuk Siti. Katanya Siti cucuk bibir nk suruh tebal sbb nmpak berbeza dgn bibir dlu..ek ? ye ke..? tp kalu tgk betul2 rasanya cara dia pkai lipstik tu..sbb saya pnh baca, teknik pakai lipstik nk suruh bibir nmpk tebal dan menonjol...



Sian dato Siti kan...?? hehehhe huhuhu...

4 comments:

  1. salam ziarah ..

    hmmmm betul ke bibirnya tuh? hehehe

    ReplyDelete
  2. salam ayu..

    thanks for ziarah my blog..

    betul kut..saya xnak kata apa2 sbb kita xtau betul ke x..tp kalu dia kata teknik sapuan gincu tu blh membuatkan bibir nampak tebal saya setuju..saya tau teknik tu..

    ReplyDelete
  3. Zaman sekarang ni dah kebayakan org main cucuk2 smpai yg original pun org Kata cucuk.

    Hahaha smpai tak tau nak bezakan teknik make up or cucuk....kelakar la hmpa ni

    ReplyDelete
  4. Zaman sekarang ni dah kebayakan org main cucuk2 smpai yg original pun org Kata cucuk.

    Hahaha smpai tak tau nak bezakan teknik make up or cucuk....kelakar la hmpa ni

    ReplyDelete